Logo SstarWines Jak czytac etykiete Chile
In Violas Poliziano 2004
Cortona DOC
Włochy
Merlot
Cabernet Franc
Alk: 14,00%
Kolor: cz
Nr 2666
www
Legenda (ocena):
8 - wybitnie, prawdziwe arcydzieło
7 - bardzo dobre, wino z dużą klasą
6 - dobre, interesujące
5 - całkiem niezłe, przyzwoite
4 - słabe
Brak gwiazdki
3 - omijać z daleka, wino z wyraźnymi wadami

Inne od Poliziano:
Asinone 2010 Vino Nobile di Mo..

Lohsa 2008 Morellino di Scansa..

In Violas 2008 Cortona 85% M..

2007 Rosso di Montepulciano Sa..

Le Stanze 2007 Toscana Caberne..

Asinone 2006 Vino Nobile di Mo..

2006 Vino Nobile di Montepulc..

2005 Vino Nobile di Montepulci..

Le Stanze 2001 Toscana Caberne..

Asinone 2001 Vino Nobile di Mo..

2001 Rosso di Montepulciano San..
2001 Rosso di Montepulciano Sa..
Asinone 2000 Vino Nobile di Mo..

Le Stanze 1999 Toscana Caberne..

1999 Chianti Sangiovese
Asinone 1999 Vino Nobile di Mon..
1998 Vino Nobile di Montepulcia..
Le Stanze 1995 Toscana Caberne..

sstar&let (2007-05-18) Ocena: 6
Dobre było:-) Notka zalega (gdzieœ sobie).

rurale (2011-12-27)
W najnowszym MW świątecznie. O merlocie od Poliziano, który kosztuje w EP 100 zł. O tym winie pisze TPB tak oto - „Smaczne wino codzienne”. Do Siego Roku!
wino2666#37207

gp (2011-12-27)
Co się czepiasz? No przecież że "codzienne", nawet jakby ktoś z Redakcji musiał kupować, to starczyłoby na 20 lat codziennego picia tego wina z samej tylko zrzutki podatników. ;-)
wino2666#37216

rurale (2011-12-27)
Ja to jakiś dziwny pewnie jestem (na pewno). Jednak czy pisząc o jakimkolwiek winie za 20 euro jako „codziennym”, nikomu przez myśl nie przejdzie, że jest w tym coś co najmniej niestosownego?
wino2666#37217

deo (2011-12-27)
Ja myślę że to wszystko dlatego, że panele MW odbywają się w ciemno. Nadredaktor spróbował, ocenił, że codzienne, a że kosztuje 100 to jaka w tym jego wina? :-)
wino2666#37219

rurale (2011-12-27)
I jeszcze do jednej rzeczy się przyczepię. Werdykty GP MW i nagroda specjalna „Winiarski region roku” przyznana Franciacorcie. Nie rozumiem, dlaczego? Przeczytałem opis, a raczej rys historyczny, bo trudno to nazwać uzasadnieniem. To samo przecież można napisać o tysiącu innych regionów. Ja rozumiem, że jakaś organizacja zrzeszająca producentów z F. sporo inwestuje w marketing i wsparcie sprzedaży. Mają na to pieniądze i mają cel. Chwalebne. Po to w końcu są, żeby sprzedawać. MW pomaga im zrobić imprezę w Polsce i to też jest absolutnie zrozumiałe. W końcu wydawca chce poszerzać źródło przychodu. To jego święte prawo. No ale włażenie jeszcze do części redakcyjnej, pod tak wyimaginowanym pretekstem, jak wyróżnienie „Winiarskiego regionu roku” to już antyreklama. Na całym świecie funkcjonuje instytucja artykułu sponsorowanego i jakoś nikt się tego nie wstydzi. Może warto w cenniku reklamowym MW znaleźć miejsce i na taką pozycję?
wino2666#37222

gp (2011-12-27)
@"Może warto w cenniku reklamowym MW znaleźć miejsce i na taką pozycję?"

Ależ Ty jesteś złośliwy! Przecież doskonale wiesz że jakby była taka pozycja w cenniku, to trzeba by chociaż dyskretnie zaznaczyć że to artykuł sponsorowany jest, a wtedy poza "stopką" redakcyjną nie byłoby ani jednego tekstu bez takiego dopisku.

wino2666#37223

rurale (2011-12-27)
Łudzę się, że nie byłoby tak źle. Jednak takie historie kompletnie wyprowadzają mnie z równowagi. Niepotrzebnie.
wino2666#37225

deo (2011-12-28)
A mnie, po pamiętnym tekście o pewnym lokalu, do którego się wchodzi od zewnątrz, nic już w MW nie dziwi.
wino2666#37229

ducale (2011-12-28)
@deo przybliż tekst bo chyba nie pamiętam,
z ostatnich dzieki Twoim uwagą zwracam uwagę już tylko na "dziką marchewkę" i wolno biegające daniele

wino2666#37235